Ce să faci într-un week-end la Torino?

Oraşul Torino este unul dintre cele mai mari centre universitare din Italia, culturale, turistice şi ştiinţifice. Un oraş industrial puternic în trecut( capitala industriei automobilelor în Italia), cu un important centru editorial, de telecomunicaţii, de film, publicitate, gastronomie, sport si design.

Cu siguranţă nu este suficient un week-end pentru a explora acest oraş complex, dar este suficient pentru a decide ca ai foarte multe motive să revii si să te bucuri de ceea ce-ţi oferă.

Simbolul oraşului este  monumentul” Mole Antonelliana“,

care găzduieşte Muzeul Naţional al Cinematografiei italiene, în care jocul luminii pare să te învăluie şi să te transpună în altă lume.

Liftul din Mole Antonelliana te poartă în vârful monumentului, oferind panaroma splendidă a oraşului.

Biserica” San Lorenzo” adăposteşte Giulgiul din Torino, considerat pânza care l-a acoperit pe Iisus in mormântul său, aflată în prezent în posesia Vaticanului, după moartea în anul 1853 a celui care îl deţinea, regele italian Umberto I de Savoia.

Muzeul Antichităţii egiptene din oraş găzduieşte a doua cea mai valoroasă colecţie egipteană din lume, după cel din Cairo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Palatul Regal  a fost până în anul 1865 reşedinţa oficială a ducilor de Savoia.

Parcul şi Castelul Valentino situat de-a lungul fluviului Po



La următoarea vizită a oraşului  Torino, turiştii se pot bucura de alte monumente încântătoare , precum Muzeul Risorgimentului, de Antichitate, Castelul Medieval, Galeria de Arte Moderne şi Contemporane, Palatul Madama, Lascaris, Carignano, Universităţii etc.

1 Comment (+add yours?)

  1. Gabriela Ela
    Oct 16, 2013 @ 12:34:52

    Buna!!
    Pot spune ca am intrat in greseala pe blogul tau, care pana la urma m-a captivat si mi-a trezit amintiri placute revazand pozele postate de tine. Am fost si eu la Torino si pentru mine ramane orasul meu de suflet. La basilica dei Cappuccini ai fost?? e super privelistea de acolo catre piazza Castello…Eu am fost noaptea si a fost si mai mirific😀..abia astept sa ma reintorc…am vazut zilele trecute o oferta pe flysky si nu am rezistat sa nu profit de ea si cand putea fi cea mai buna perioada decat perioada sarbatorilor? hihihi🙂

    Reply

Leave a Reply

Blog Stats

  • 35,469 hits

Aboneaza-te !

Join 6 other followers

